Web mapa
Hizkuntzak
Musika

Iragandako ekitaldia

Intxaurrondo K.E.

0 €

Gaztelania

Amaia Ocerin

Fundación SGAE: bases para el desarrollo de la estrategia de marketing y comunicación de un proyecto musical jarduera musikaren industrian komunikazioak eta marketinak duten garrantzian oinarritzen da, musika-proiektu bat modu eraginkorrean sustatzeko eta ezagutarazteko, eta proiektu horren inguruan komunitate bat sortzeko.

Programa

4 orduko ikastaroa da, eta honako gai hauek landuko dira:

1. Testuingurua
2. Musika-marketina
3. Aukerak aurreikustea
4. Nire publikoa irudikatzen
5. MIX marketin-plana sortzea
6. Non egon: kanalak
7. Nola egon
8. Ekintzak
9. Erkidegoa
10. Tresnak
11. Monitorizazioa

Ikasleak eraman beharreko materiala

Ez da ezer espezifikorik behar. Koadernoa edo aintzat hartzen den materiala.

Zuretzat interesgarriak izan daitezkeen beste ikastaro batzuk...

Albisteak

Albiste guztiak ikusi