Hizkuntzak
SGAE: estrategia de marketing de un proyecto musical Amaia Ocerin
Musika
Fundación SGAE: bases para el desarrollo de la estrategia de marketing y comunicación de un proyecto musical jarduera musikaren industrian komunikazioak eta marketinak duten garrantzian oinarritzen da, musika-proiektu bat modu eraginkorrean sustatzeko eta ezagutarazteko, eta proiektu horren inguruan komunitate bat sortzeko.
Programa
4 orduko ikastaroa da, eta honako gai hauek landuko dira:
1. Testuingurua
2. Musika-marketina
3. Aukerak aurreikustea
4. Nire publikoa irudikatzen
5. MIX marketin-plana sortzea
6. Non egon: kanalak
7. Nola egon
8. Ekintzak
9. Erkidegoa
10. Tresnak
11. Monitorizazioa
Ikasleak eraman beharreko materiala
Ez da ezer espezifikorik behar. Koadernoa edo aintzat hartzen den materiala.