Hizkuntzak
Musikatik at: Musika arloan marketin eta komunikazio estrategia Amaia Ocerín

Musika industrian ibilbidea hasteko gaur egun komunikazio eta marketinalorreko ezagutza minimo batzuk izatea beharrezkoa bilakatu da eta Musikatik At: Musika arloko egitasmo baten marketin eta komunikazio estrategia garatzeko oinarriak ikastaroak hori eskaintzeko asmoa du. Musika arloko lana merkatu bati zuzenduko zaion produktua da eta hau komunikatu beharra dago. Bestela, kontatzen ez dena ez dela existitzen dirudi. Baina nola asmatu gure musika proiektuaren berri emateko? Non? Sare sozial guztietan egon beharra dago? Zer hartu behar da kontutan proiektuaren inguruan komunitate bat sortzeko?
Antolatzailea:
Euskadiko SGAE Fundazioa, Donostia Kulturaren laguntzarekin.
Zuretzat interesgarriak izan daitezkeen beste ikastaro batzuk...
-
Antzerkia eta dantza
Baile en Línea (+55) A Prokulturako irakaslea
urriak 16 - maiatzak 20
Larratxo K.E.