Hizkuntzak
SGAE: estrategia de marketing de un proyecto musical Amaia Ocerin
Fundación SGAE: bases para el desarrollo de la estrategia de marketing y comunicación de un proyecto musical jarduera musikaren industrian komunikazioak eta marketinak duten garrantzian oinarritzen da, musika-proiektu bat modu eraginkorrean sustatzeko eta ezagutarazteko, eta proiektu horren inguruan komunitate bat sortzeko.
Programa
4 orduko ikastaroa da, eta honako gai hauek landuko dira:
1. Testuingurua
2. Musika-marketina
3. Aukerak aurreikustea
4. Nire publikoa irudikatzen
5. MIX marketin-plana sortzea
6. Non egon: kanalak
7. Nola egon
8. Ekintzak
9. Erkidegoa
10. Tresnak
11. Monitorizazioa
Ikasleak eraman beharreko materiala
Ez da ezer espezifikorik behar. Koadernoa edo aintzat hartzen den materiala.
Zuretzat interesgarriak izan daitezkeen beste ikastaro batzuk...
-
Zinema, bideoa eta argazkia
Bideo Mapping esperimentala Edorta Subijana
urtarrilak 27 - otsailak 7
Larrotxene K.E.