Hizkuntzak
SGAE: musika egitasmo baten marketin eta komunikazio estrategia Amaia Ocerin
SGAE: musika arloko egitasmo baten marketin eta komunikazio estrategia garatzeko oinarriak ikastaroa musikaren industrian komunikazioak eta marketinak duten garrantzian oinarritzen da, musika-proiektu bat modu eraginkorrean sustatzeko eta ezagutarazteko, eta proiektu horren inguruan komunitate bat sortzeko.
Programa
4 orduko ikastaroa da, eta honako gai hauek landuko dira:
1. Testuingurua
2. Musika-marketina
3. Aukerak aurreikustea
4. Nire publikoa irudikatzen
5. MIX marketin-plana sortzea
6. Non egon: kanalak
7. Nola egon
8. Ekintzak
9. Erkidegoa
10. Tresnak
11. Monitorizazioa
Ikasleak eraman beharreko materiala
Ez da ezer espezifikorik behar. Koadernoa edo aintzat hartzen den materiala.
Zuretzat interesgarriak izan daitezkeen beste ikastaro batzuk...
-
Arte plastikoak eta eskulanak
Marrazketa artistikoa Prokulturako irakaslea
urriak 17 - maiatzak 29
Okendo K.E.
-
Humanitatea eta zientzia
Ezagutu Uliako altxorrak (B) Marko Sierra
urriak 11 - ekainak 6
Okendo K.E.