Hizkuntzak
SGAE: musika egitasmo baten marketin eta komunikazio estrategia Amaia Ocerin

SGAE Fundazioa: musika arloko egitasmo baten marketin eta komunikazio estrategia garatzeko oinarriak ikastaroa musikaren industrian komunikazioak eta marketinak duten garrantzian oinarritzen da, musika-proiektu bat modu eraginkorrean sustatzeko eta ezagutarazteko, eta proiektu horren inguruan komunitate bat sortzeko.
Programa
4 orduko ikastaroa da, eta honako gai hauek landuko dira:
1. Testuingurua
2. Musika-marketina
3. Aukerak aurreikustea
4. Nire publikoa irudikatzen
5. MIX marketin-plana sortzea
6. Non egon: kanalak
7. Nola egon
8. Ekintzak
9. Erkidegoa
10. Tresnak
11. Monitorizazioa
Ikasleak eraman beharreko materiala
Ez da ezer espezifikorik behar. Koadernoa edo aintzat hartzen den materiala.
Zuretzat interesgarriak izan daitezkeen beste ikastaro batzuk...
-
Zinema, bideoa eta argazkia
Sonido directo y diseño de audio Xanti Salvador
maiatzak 5 - maiatzak 30
Larrotxene K.E.
-
Zinema, bideoa eta argazkia
Muntaian pentsatuz: Dokumentalen edizioa Amaia Merino
ekainak 2 - ekainak 19
Larrotxene K.E.
-
Antzerkia eta dantza
Dantzatuko zenuke gurekin? Maddi Gaztelumendi, Malandain Ballet Biarritz
maiatzak 14
Victoria Eugenia Antzokia